background

Monday 18 November 2013

RiNdUUUU :)

hyeeee...assalamualaikummmmmm!
ermmmm rindunya kat blog QasehHasif ini...blog yang cute mute ni...hihihihihi
Nak citer epa erk hari ni...ni baru balik dari sign offer letter dari company....jeng3..hhehehhee
alhamdulillah dh dpt mcm2 info tntang cmpany...bersyukurnya aku dpt join comnpany ni..in sha Allah akan bertambah rezeki kami sekeluarga..aminnn...Rasanya  company cmnilah yang aku cari selama ni...Apapun syukur juga dgn keja skrg...sekuarang2nya aku byk bljr cmna  nak politik dlm keja huahauahauahu...cmni rupanya ...kihkihkih,,,dan ini bukan tempat untuk aku...ya akhirnya aku pasrah...aku perlukan tempat yang b oleh aku kembangkan kerjaya aku,,,,,
Hari ni baru betul2 aku fhm tentang mengapa Allah berikan kita hujan sebelum dia berikan kita pelangi....semuanya bersebab....cuma kita saja yang x perasan atau tau...tapi bila tiba masa kita akn bersyukur kerana kita telah mula faham apa sbnrnya yang dirancang oleh Allah adalah yang terbaik,,,wallahualam...

Seronoknya dah ada blog sendiri ni..leh poyo2 sendiri,,,luahkan hati dan perasaan sndr..biar lah kalau x ramai followers pun...aku bknnya nak glamour pn...huahuahauahua.....
 Maka tibalah saat dan ketikanya aku mengarang notis perletakan jawatan aku sebagai pegawai pemantau harga dan beralih ke bidang yang lebih mencabar iaitu sebagai Eksekutif Kewangan. Walaupun aku tau cabarannya sgt berbeza dari keja sekarang,,,tp sekurang2nya aku ada kepuasan dalam kerjaya..akan ku luahkan sebaiknya pengalaman yang telah aku kutip selama ini..hahahhaha  berpengalaman kewwww?????....kihkhih

Ok lah...nak  gi print notis perletakan jawatan ni...assalamualaikummmmm

2 comments:

  1. jgn lupe kitorg ek.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. ok..dear..x lupa punya..u oll pn jgn la lupakan i plak...huhuhu

    ReplyDelete