background

Thursday 14 November 2013

Excited dapat buat blog sendiri..hihihihi

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...akhirnya tercapai juga impian nak buat blog sendiri,,setelah 2 kali mencuba buat..tapi ini kali pertama aku berjaya..Yess!!! tepuk tangan 3 kali hehehehe...dgn bangganya tepuk untuk diri sendiri..
Matlamat utama yang aku nak share..semuanya about kenangan, impian dan harapan...Yess!!!!  Kisah diari hati seorang Anak,,,Isteri,,,,dan juga Ibu..it's all about tanggungjawab...Ya allah..berikanlah aku kekuatan untuk mengahrungi hidup di dunia dan akhirat dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang anak, isteri dan ibu...ya allah...sungguh berat tanggungjawab ini..doronglah aku dan keluarga ku ke landasanmu..
tetiba terjiwang plak..hihihii
ok...back to basic..Semoga tanggungjawab ini dapat ku pikul sebagai jalan untuk ku ke jannah...
Best jugak erk dah ada blog sendiri..kita boleh tulis apa saja ikut hati kita..namun kalau boleh nak la juga berkongsi dengan kawan-kawan tentang ilmu dalam mendidik anak-anak demi mencapai hidup yang cemerlang di dunia dan akhirat..aminnnn
sekian saja untuk entry kali ni..sbnrnya byk sangat benda yang nak aku kongsi..In sha allah kita akan bersua lagi..daaa daaaa...As salam...

2 comments: