background

Thursday 14 November 2013

H.I.J.R.A.H

Hijrah...errmmmm apa yang kita faham tentang hijrah eyyy..
aku just nak kongsi apa yang aku rasa saat ini...HIJRAH kali ni sangat memberi makna untuk aku..
semoga hijrah aku kali ini lebih memberi sinar dalam hidup aku sekeluarga...memang berat hati aku nak berhijrah kali ini...tp memandangkan peluang dtg saat maalhijrah..mgkin ini hijrah yg terbaik untuk aku...
Dari kecik aku diperkenalkan dgn lagu hijrah..antara bait2 kata lagu hijrah ialah....
Hijrah itu pengorbanan, hijrah itu perjuangan, yess!! bait inilah yang menguatkan hati aku untuk berhijrah..
Hati meratap sayu saat aku ingin berpisah..apakan daya kita hanya insan biasa yang tidak mampu melawan takdir yang Esa...kita hanya merancang...namun Allah yang menentukan...sesungguhnya perancangan Allah Maha terbaik untuk kita..mgkin hijrah kali ini sebuah hijrah yang hakiki..namun keberkatan lebih ku tagih dari yang maha Esa...aminnnnn..
Hati sedih mengingatkan tentang kawan2 terutamanya noni, sal, norul, jijah, mekda dan k.liza...buat kwn2 ku yang tersayang,,,,kenang daku dalam doa kalian...wpun kita berjauhan, namun korang dekat dihati aku..aku sayang korang, kenangan bersama akan ku simpan kemas dalam memori ingatanku...hukhukhuk...sedih sgt...
selamat tinggal kawan2... love u oll ketat <3<3

Maafkan segala keterlanjuran, terasar bahasa, tersilap bicara...termakan dan terminum minta dihalalkan ye geng..

Geng 3 Serangkai

6 comments:

  1. wah cedihnye....hukhukhuk..... kenang daku dalam doamu.... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah sal..walau d mn kita berada...hrp jgn lupa brtnya kbr k...love u sal..

      Delete
  2. huhuhu.. hr ni br ade mase bc post ni.. cedih gak ar.. jgn lupa c nonie ek.. wlupn pasni c nonie jd suri rumahtangga sepenuh masa.. (kunun)..

    ReplyDelete
  3. X luoa punya...4 tahun lbh bersama..ssh sng..suka duka smua dkongsi...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijrah demi masa depan..mudah2an sucess dihari mendatang...andai ingat den time buat lodeh tu jemput la gi umah..hehehe




      Delete