background

Thursday 14 November 2013

Lagi Anugerah Terindah!!!

Anak kedua kami x tunggu lama..cukup je umur anak yang sulong 2 tahun maka aku pn dh mengandung anak kedua...kali ni aku teringin sgt2 nk menimag cahayamata perempuan,,,mcm anak sulong juga aku amalkan surah2 yang digalakkan dlm islam,,bykkn mkn kismis, dan kurma....kali ni selain mengharap baby girl, aku dan hubby juga sgt berharap supaya aku dapat lahirkan baby secara normal...mcm  biasa aku diberi duedate untuk bersalin pd tarikh spttnya. tp dah tertulis anak ibu akan keluar pada umur 10 bulan 14 hari..hiihihhii...apakan daya servik tebal kata doktor..punya la aku dan hubby excited anak girl...4 kali kitorang gi scan..kot2 ada keajaiban berlaku..... 4 kali tu juga la baby menunjukkan " bird"..hihihihi...dan aku dan hubby pn redha..yang penting baby sihat...alhamdulillah..tepat jam 08.05 pagi, sabtu, 18 September 2010. Walaupun mcm2 complication semasa melahirkan baby secara caeserean, berlaku pendarahan dan baby lekat kat rahim..huhuhu...masa tu aku cuma berdoa supaya baby aku selamat.aku x putus2 berdoa pada Allah supaya babyku selamat. akhirnya alhamdulillah...doc pn bw tunjuk jantina babyku di kepala ku. yesss betul spt keputusan scan..baby ku boy....dan kami namakan baby kedua kami Muhammad Rayyan Hasif b. Izzatfithri Aminy...sinonim dgn nama along nya iaitu Muhammad Danish Hasif..hiihhii...sbb tu tercetus nya nama blog ni QasehHasif.....kini baby ku dah pn membesar dan berumur 3 tahun ++..




3 comments:

  1. :) ... pelawat blogger maksu ...

    ReplyDelete
  2. :) ... pelawat blogger maksu ...

    ReplyDelete
  3. oooppsss..tq..hihihi..ada jugak peminat...join la site mksu...click dekat button join this site..tq..

    ReplyDelete